2010. október 23., szombat

Kivétel

Megígértem, hogy lehetőségeimtől és önuralmamtól függően nem válaszolok a hozzászólásokra, hiszen én csak a kavicsot dobom be a vízbe, a fodrozódás Ti vagytok. Most csak azért teszek kivételt, mert az első néhány óra sokezer látogatót hozott, s néhány érdekes Facebook-csörtét. Ide másolom. Jó mulatást! És így tovább! :-)



Kerékgyártóné Zsike nagyon tetszenek a cikkek:) Én örülök h. írsz, a könyveidet is rongyosra olvastam:)

Katie Kiss vééégre véééégre:)

Olga Király A választ nem is várjuk, csak olvashassunk Toled, láthassunk és hallhassunk Téged gyakran....:)

Ildikó László Kedves Xaver köszönöm ,hogy visszajelöltél ,nagyon szeretem mikor orgona koncerteket adsz.További sok-sok sikert!!!Ildi

Éva Vassné Kökény Kedves Xaver! Gratulálok a bloghoz, itt volt az ideje! Minden sora nagyon élvezetes.

Schadt Julianna Gratulálok! nagyon tetszik))

Icu Elek Kedves Xaver, csak írjad azt a blogot, vártuk is már, olvasni is fogjuk, mert sokan szeretünk Téged

Piroska Sipőczy A blognak én is nagyon örülök, de mikorra várható az ÚJ KÖNYVED!! A korábbiakat én is "rongyosra" olvastam, kivéve a "Mert álom az ébredés, és ébredés a halál" című kiadványt, melynek fotóival és írásaival nem tudok betelni!!!

Piroska Sipőczy És még valami: nagyon hiányzik az "Utókor ítélete"!!!!

Csilla Csapó Kedves Xaver, írj és zenélj, zenélj és írj, légy jelen!

Annamária Váralmási Legnagyobb csalódásom - közszereplőt illetően - Varnus Xaver. Micsoda baromság a társadalmi elvárások kopott esernyője. Ezt egyedül találta ki, vagy segítség is volt?

Annamária Váralmási Még egy mondat: Uram megöregedett, illenék ehhez mérten viselkednie. A "fenegyerek" -kor lejárt... Nagyapó...

Csilla Csapó Van, aki húszévesen is vén... és akad, aki kilencvenévesen is örökifjú!!!

Peter Ujj S On, Annamaria Varalmasi, egy azon megkeseredett, besavanyodott, kilatastalan eletu, sotetben tengodo magyar ordogok kozul, akiket zavar a feny? Mobiltelefonos cimfotojan ijesztgeto arcvonasai legalabb ezt sugalljak. Ha pedig Varnus ur szegyenfolt az On szamara, miert rejtegeti titkolt facebookos maganeleteben baratkent? torolje ki onnet, s eljen nelkule.

Peter Ujj S meg egy discret grammatikai eszrevetel Annamaria Varalmasihoz: az utolso mondata egy aprocska vesszo hianyaban az On sajat ferjenek szol. Remelem, erti, mire celzok, s egyben meg is kerem, ne publikaljon, ha nem bizonyos a dolgaban. Sokat kinlodunk valamennyien az olyan kozepszeruen almuveltkent tetszelgok miatt, akik okosat akarnak irni, de irastudatlansaguk okan nem tudjak, hogyan.

Annamária Váralmási Kedves Péter! Szófogadó vagyok: V. X-t törölni fogom. A férjemmel semmi bajom, hogy Önnek nem vagyok szimpatikus - hát Istenem! Ez legyen életem legnagyobb vesztesége. A vesszőcske is a legnagyobb hibáim egyike legyen. S a véleménye - mindenki magából indul ki. Ha nem muszáj, ne bántsuk egymást. Egyébként pedig van alapja annak amit írtam... Szeretettel üdvözlöm kedves Péter!

Andrea Mozer Xaver az alcímben elmondja, miért nem fog válaszolni a kommentelőknek. Na, ezért :-))) Nemcsak zseniális muzsikus, kiváló tollú író, hanem ezek szerint jó emberismerő is ;-)

Peter Ujj Eltunt a blog, vagy csak en nem tudok most felmenni ra?

Akinorev Óksirk Eltávolítva. Ne már, lemaradtam... :(

Katie Kiss Nos, ez gyorsan ment Kedves Barátai.

Vera Werovszky Erről kérdezzük meg a Nagy Levint is..

Akinorev Óksirk "Ha nem muszáj, ne bántsuk egymást!"...elárulok egy titkot: nem muszáj! :)

Julia H Nagy Az élet szép, nem mindenki hallja a lelkében a zenét.

Edit Martonosi Nagyon sajnálom, hogy már eltűnt a blog, szívesen elolvastam volna. Szeretem olvasni Xavér gondolatait.

Horváth-Nagy Éva Mi történt????eltűnt a blogod? a facebook törölte?....sajnos nem tudom miből maradtam ki,mert nem régen kapcsoltam be a gépem, de hogy jó volt és jó lett volna arra Te vagy a garancia!....:-) Értékes és okos gondolataidat már alig vártuk, most még sem juthatunk hozzá..... hát ez szívás.......!....:-((((

Schadt Julianna Sajnálom,h "eltünt" , én viszont szerencsésnek mondhatom magam,mert olvastam és szeretném ,ha visszakerülne (( biztos csak átmeneti -legalábbis remélem))

Horváth-Nagy Éva Woww!....Olvasható Xaver blogja!...:-)

Szilvia Kárászy naaaaaa :):)












2 megjegyzés:

  1. Hát, igen... Vidám kezdés volt, tény és való ;-)

    Kedves Xaver, örülök, hogy blogírásra adtad a fejed, és, mint "ősblogspotos", szeretettel köszöntelek körünkben!

    VálaszTörlés
  2. Szia Xavér, KIRÁLY a blog, tetszik ahogy megmondod a "frankót" ami mindnyájunk nyelve hegyén ott fityeg, csak senki nem böki ki... üdv:
    LG

    VálaszTörlés